Scroll To Top
 

Livrare și plată

Modalități de plată:

 

1. Plata ramburs - la primirea coletului de la reprezentantul firmei de curierat se achită în numerar contravaloarea comenzii.

 
2. În avans - posibilă pentru persoanele juridice și fizice, prin Ordin de Plată în contul firmei sau prin Transfer bancar/Depunere numerar în contul firmei, pe baza facturii proforme emisă și trimisă prin email.
 
3. Plata cu cardul (Contravaloarea produselor se achită online folosind un card bancar de debit sau de credit.) Sunt acceptate următoarele tipuri de carduri: VISA și MASTER CARD. Nu va fi percepută nicio altă taxă în momentul recepției coletului. Pentru a asigura siguranța și transparența deplină a tranzacțiilor Honett.ro folosește platforma Netopia - Mobil Pay.

 

Modalități de livrare:

 

Expediere în toată țara prin PRIORIPOST.

Livrarea comenzilor se face gratuit!

 

Comenzile lansate până în ora 12.00 de luni până vineri vor pleca din atelierul Honett.ro în aceeași zi cu data comenzii. Comenzile lansate dupa ora 12.00 vor pleca de la noi a doua zi. Acest fapt se datorează producției personalizate.

Durata de expediere prin Prioripost este de 24 - 48 ore lucratoare.

Expedierile în localitățile din afara ariei de acoperire a curierului se livrează între 1 și 4 zile lucrătoare.

 

Toate comenzile necesită a fi confirmate telefonic. Comenzile neconfirmate telefonic nu se vor expedia.

 

 

POLITICA DE RETURURI  

 

Ne puteți returna produsul cumpărat și achitat în termen de 15 de zile de la primirea acestuia, în urmatoarele situații:

- Produsul este deteriorat sau defect;

- Ati primit alt produs decat cel comandat;

 

Pentru motivele arătate mai sus aveți la alegere două opțiuni:

1.    Vom înlocui produsul deteriorat, caz în care nu va mai trebui să achitați dumneavoastră contravaloarea transportului.

Daca produsul este deteriorat, vă rugăm să menționați acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la serviciul nostru de produse deteriorate. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat, vă rugăm să refuzați primirea acestuia. În caz contrar, orice reclamație ulterioară este nulă. 

 

Dacă constatați ulterior că produsul este defect, vă rugăm să ne contactati pe aceeași adresă: office@honett.ro

 

2.    Veți primi integral suma pe care ați cheltuit-o, mai putin taxele de manipulare, expediere și transport. Veți primi prin e-mail instrucțiuni cu privire la punerea în practică a opțiunii alese.

 

 

RETURNAREA PRODUSULUI

 

1. Produsul trebuie returnat, pe cât posibil, în ambalajul original.

2. Costurile transportului la retur nu se înapoiază. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplătite.

3. Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reală prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.

4. Returnarea banilor se face in termen de 30 de zile, prin aceeași metodă prin care ați efectuat plata.

 

 

Produsul nu se despăgubește dacă:

1. Motivul de returnare este subiectiv și nu se referă la caracteristicile produsului sau la calitatea lui;

2. Vă răzgândiți după ce produsul a fost comandat și ați efectuat plata, dacă nu apare una din condițiile mentionate la POLITICA DE RETURURI;

3. Adresa pe care ați folosit-o pentru a face comanda a fost greșită sau nu a fost exactă.

 

Vă asigurăm că firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface în cele mai mici detalii cerințele clienților săi.

Firmele particulare de transport cu care lucrăm garantează manipularea și transportul pachetelor cu cea mai mare grijă, preluând intactă marfa de la noi.